måndag 12 november 2007

jävlar vad mycket film det har blivit den här helgen! jag och christo bestämde oss för att kolla på quadrophenia, men då det kom in snuttar med tysk dubbning här och var och ingen av oss är några tyskaexperter gav vi upp efter en stund. vi satte på mandomsprovet med dustin hoffman istället och christo somnade innan förtexterna ens hunnit rulla förbi. petter kom efter några minuter och lade sig bredvid oss och somnade han med. så söta så och framför allt jävligt roliga att leka med förstås! jag somnade inte utan tyckte att det va en ganska bra film faktiskt.
jag och christo har funderat lite på hur mina vänner på facebook tänkte när de röstade på mig som "best singer"...vad har folk för konstig uppfattning om mig egentligen?

nu har jag fått hicka också...SKITLIV!



det kom snö och jag och pontus bestämde oss för att gå på vinterns första kvällspromenad.

Inga kommentarer: