söndag 11 november 2007

har blivit 1200kr rikare under dagen. det är en jävla skillnad mot de 79,50 jag igår trodde att jag skulle behöva dela upp på månadens resterande 13 dagar. men jag undrar lite över de mystiska 700 som tydligen sattes in på mitt konto igår och där meddelandet är "reseräkning". om någon har en förklaring så är de välkomna att dela med sig! i och med min enorma rikedom kunde jag nu köpa den där jägermeistern till aro som jag "lånade" när tova va här. det kändes skönt att vara kvitt för det. och även skönt att jag kom utanför dörren och fick en promenad bort till systemet. spelade lite x-box hemma hos pontus förut och tittade på när han städade och sedan gick jag till n. slottsgränd för att kolla film med lisen, idaho och blondie. kollade på rosemarys baby och edith piaf-filmen. den sista va riktigt bra medan den andra hade kunnat bli bättre om det inte var för jävla mes mia farrow. töntigare brud får man fan leta efter. sara ringde från tunisien förut också, hon verkar ha det fint och det glädjer mig mycket. tänk att jag får hänga med denna fantastiska människa! en del har det jävligt bra! tror jag har bestämt mig för att upp lägenheten nästa vecka och flytta till fastlandet i jul. känns jobbigt men också mer och mer som det nästa steget som måste tas. kan inte gå här och vänta på att livet skall börja längre.

dagens låt (eller egentligen gårdagens): takida - jaded


mia farrow...visst är hon snygg, men rätt störig!

Inga kommentarer: