fredag 16 november 2007

ibland är jag så duktig att jag blir rädd för mig själv. jag och petter har varit och pluggat på biblioteket i ett par timmar under dagen. jag skrev ut en jävla massa sidor text som skulle läsas och tog tag i den. det jag hann läsa va himla intressant, handlade om rasbiologiska tankar och sådär. länge sedan jag läste en skoltext som jag fastnade i.
inte nog med biblioteket, vi (jag, petter och christo) va och tränade i två hela timmar också. FY SATAN vad bra man kan vara alltså. nu är jag trött redan vid halv ett för första gången på ett bra tag så det är bäst att passa på att lägga sig tidigt och kanske försöka vända tillbaka dygnet. imorgon blir det plugg med petter igen. GOD NATT!


herman lundborg, vars tankar bland annat låg bakom den fantastiska lagen om tvångssterilisering och även startandet av statens institut för rasbiologi.

Inga kommentarer: