torsdag 8 november 2007

försov mig till kl 12.30 och missade alltså den spännande lektionen vi hade idag. istället skrev jag ett cv till josefin på röhsska. brukar alltid kännas som att jag är jävligt dålig för att jag inte haft något seriöst jobb. men det kan ju också vara så att det beror på att jag gått i skolan i 15 av mina 21år. kvällen har spenderats på norra slottsgränd där jag och ida suttit med varsin dator i knät och försökt klara av 3D logic på http://www.lauterspiele.to/. fan vad arga vi varit! när klockan började närma sig natten gick jag och mötte pontus för en snabb promenad innan jag gick hem. väl hemma sitter jag nu här med den där jävla kuben och har dels varit tvungen att börja om från början och dessutom fastnat på level 16. klarade den ju förut, hur svårt kan det vara? SKITLIV!

1 kommentar:

Anonym sa...

klarat alla än? :P