måndag 12 november 2007

det är himla spännande att ha en karta som visar var folk är som läser det här. men blir också väldigt nyfiken på vilka som döljer sig bakom de röda små markörerna på kartan. har länge undrat över vem den röda pricken i härjedalen är som läser min blogg varje dag. trodde inte jag kände någon i norrland. hallå, who is out there? jag är dock väldigt glad över att någon tycker att mitt dravel är intressant nog att komma tillbaka till för att läsa mer av.
lägg märke till att jag har gjort tre inlägg på drygt en timme. kanske skulle göra något bättre med min tid..har tillexempel hört något om att det skull vara bra att sova vid den här tiden. men jag tror jag går in på wikipedia och läser lite om härjedalen istället. det är något jag inte vet så mycket om än, bäst det blir en ändring på det.

1 kommentar:

sarathyra sa...

om det ar nagon i tunisien som laser, sa kan det vara jag!