torsdag 29 november 2007

det blev inget pluggande idag heller. fan vad dålig jag är på det där med att vara student. man tycker ju kanske att jag borde fått in vanan efter två och ett halvt år. men tydligen inte. men jag har ändå varit lite duktig. har tvättat ca 7 maskiner tvätt, diskat och plockat undan. men höjdpunkten på dagen var att få gå till blondies kusin som är naprapat. jag och anna va lite rädda för att det skulle göra väldigt ont. men vad gör man inte för sin stackars rygg? jag fick massa elinpulser och akupunkturnålar i mig, knäckning av rygg och nacke och väldigt välbehövlig massage. tjejen lät lite förvånad över hur spänd jag faktiskt är i ländryggen och sa åt mig att jag måste stretcha mina rumpmuskler minst två till tre gånger om dagen om jag skall kunna bli bra. ryggont är tydligen priset man måste betala för att ha en så tight och spänd liten stjärt som min. när vi va klara gick vi hem till idaho och spelade jeopardy och åt chokladkaka som anna bakat. trevlig kväll! nu skall jag gå och lägga mig och läsa min dardel-bok. det är ju som bekant en dag i morgon också.

Inga kommentarer: