tisdag 16 oktober 2007

vet inte om det blev så mycket med det där pluggandet. men lite fick jag gjort. läste igenom den supertöntiga texten maria skrivit och som vi skall diskutera imorgon och har även skrivit halva texten om deutche kinemathek. så en liten klapp på axeln. hängde hos pontus resten av kvällen. han hade gjort den fruktade rakningen av huvudet. blev helt okej vilket var skönt, annars hade jag inte kunnat vara vän med honom. vem vill ha en ful kompis liksom? inte jag i alla fall, jag jobbar inte så. nu har jag precis rökt ett par cigg med christo. så jävla trevligt att se honom igen! i just love him!
har även bokat biljett till tova nu. hon kommer och hälsar på nästa helg. skall bli så jävla roligt! typiskt att christo skall åka hem den helgen, får försöka lura honom till att stanna.

dagens låt: john legend - coming home

oj. fick precis en underbar låt av christo. här har de minsann gjort poetiska underverk. tror de kommer skriva historia med textrader som "här inne luktar det jättemycket kiss, jovisst, det känns som att du bor i en gammal hiss". YOU GO GIRLS!


pontus utan hår

Inga kommentarer: