fredag 12 oktober 2007

jag lyckades, mer eller mindre bra, fylla dagen i alla fall. största delen har jag legat i min säng med en fantastisk huvudvärk. där emellan har jag duellerat mot min mor på vetgirig.nu och även klämt in en omgång tp. det skall bli fruktansvärt trevligt att åka till min älskade broder imorgon. men det är lite skönt att min turné börjar lida mot sitt slut. jag längtar efter att bara sitta vid köksbordet i min minimala lägenhet, röka, lyssna på fantastisk musik och samtala med christo. det är nog det jag vill mest av allt just nu. konstigt att man skall behöva åka bort för att uppskatta det man har hemma. misstolka mig rätt, det har varit helt jävla fantastiskt att vara borta de här två veckorna. jag har verkligen lyckats träffa alla som betyder något speciellt för mig och dessutom träffat människor som jag inte sett på flera år. har även träffat nya människor som verkar vara underbara personer och jag har gjort massa skoj. och med risk för att låta som en 14 årig brud på lunarstorm vill jag bara berätta för alla att jag har grymma människor att dela min tid med och att jag är så jävla stolt över att de vill att jag skall vara en del av deras liv. ett ärligt och stort tack för det!

dagens låt är en gammal klassiker, nämligen: kristofer åström - man of steel

min fantastiska broder

1 kommentar:

sarathyra sa...

Åh snuttan! I love you! always and 4-ever. du å ja kommer alltid att vara äxtra speciella för varandra. du har stulit en bit av mitt hjärta!
du å ja mot världen!
MaZza pUzZiZzar!