söndag 26 augusti 2007

i love my life...

åh. det har hänt så mycket fint sedan sist så det är helt otroligt. går inte att beskriva vilken fantastisk helg jag haft. i fredagsmorse tog jag båten till nynäs vid 07.05. jag anlände så småningom till skövde där jag snabbt vilade upp mig inför kvällen, fräschade till mig och hälsade på mami och papi. på kvällen åkte jag till göteborg för att se bästaste broder spela sin musik på lyckholms. framme i göteborg träffade jag erik och emma som satt i parken med sina vänner och ölade. karin, eric och sandra anslöt sig efter ett tag och det var fantastiskt att ha så många fina människor på ett och samma ställe. efter mycket vin och fina samtal åkte vi för att se erik spela. på lyckholms var det massa fina och trevliga människor och jag hade så roligt så roligt. självklart var ju de 13 minuter erik stod på scenen kvällens (om inte årets) höjdpunk. han var så jävla bra och jag var så fruktansvärt stolt över att vara hans syster! livet va PERFEKT!
igår fikade jag med karin och erik innan jag skulle med tåget hem. tåghelvetet va försenat med 1timme och 45min men då hann jag ju titta lite på stan också.
idag har jag tagit en fika med tova. hon hade skaffat löshår och färgat det brunt. riktigt fint faktiskt. annars har jag lekt med familjen.
det har varit riktigt roligt att vara hemma den här gången. har gjort lite annat än jag brukar göra här och sett lite nytt folk. tråkigt bara att jag inte hann träffa tova mer...
nu skall jag snart sova så att det snart blir imorgon så att jag snart skall åka till sthlm och snart träffa sara. jag längtar så jag spricker!
dagens/helgen/veckans låt - blümchen - herz an herz (herz in der luft radio mix)

broder sjunger och dansar i sina fina träskor
erik the poser
karin va riktigt snygg...
..och sandra lika så
tova och isak i sina nya frisyrer

Inga kommentarer: