fredag 15 juni 2007

vad har då hänt i fridas otroligt spännande och händelserika liv idag kan man fråga sig...

jag har:

1, köpt kläder som jag inte hade råd med

2, fått en vedervärdigt ful sjal som premie för att jag prenumererar på antik & auktion. att det är någon på allers förlag och något som kommer med just antik & auktion är ganska talande för exakt hur tantig den är. (det kan tilläggas att jag valde bort sjalen för att istället få en extra tidning, men det tycks de ha glömt bort)

3, pratat med chirrie i telefonen vilket var himla trevligt då det var ett tag sedan jag pratade med henne

4, funderat på hur jag skall kunna få min fotolärare på fall. han är så grymt het att jag dör! precis allt man kan tänka sig. ca 40-45 år, lång och lagom stor kropp, axellångt hår, skägg och fotointresserad. fan att han har fru och barn!

nu måste jag skynda mig att diska innan lisa och ida kommer för att dricka vin och spela spel.


hetaste karln just nu (efter foto-peter)

Inga kommentarer: