onsdag 13 juni 2007

igår började min sommarkurs. vi va bara 12 elever och det känns ganska skönt att inte va så många. det hade varit jobbigt att gå igenom kameror och shit med 45 pers som skall ställa konstiga frågor. det här kommer nog bli bra. upplägget verkade shysst och läraren va rätt het. me like!
efter skolan låg jag och pontan vid botaniska och solade en stund. det va grymt varmt så efter en stund orkade vi inte mer och gick hem.
väl hemma trodde jag att dagens aktiviteter va slut. men jag och ida insåg sedan att det var sommar och att vi borde sitta på uteserveringar och bli raggade på. så vi lurade med lisa och thommy till bolaget där det dracks vin och drinkar i kvällssolens sken. härligt att jag lyckedes bli onykter igår igen! om det fortsätter såhär så kommer dte bli en mycket trivsam sommar.

idag har jag hämtat ut min fantastiska kamera på posten. fan att man alltid skall behöva ladda nya batterier i år innan man kan börja använda sakerna. det kliar ju liksom i fingrarna vid det här laget..
jag har även varit på cykeltur med pontus. vi cyklade bort till snäck och tillbaka. men jävlar vad varmt det va och vad trött jag blev!
nu skall jag äta mat och sedan fika med ida. måste även ta självporträtt till kursen imorgon. hm...tänkte mig något sådant här kanske:


dagens bild

1 kommentar:

Anonym sa...

fiffi! du e snygg!