söndag 10 juni 2007

åhåhåhåhåhå. två riktigt bra dagar på raken. det är en del som har det bra alltså!
lekt med pontus nästan hela dagen. vi låg på gräset nere vid havet och solade några timmar på eftermiddagen och sedan bestämde vi oss för att gå hem och piffa till oss och ta med oss de ytterst få droppar alkohol vi kunde skrapa ihop till mellangatan där det var kalas.

saker som jag reflekterat över idag:
1, det är helt jävla fantastiskt att det faktiskt finns 4 låtar med the killers som är så grymt bra. alltså inte bara "åh, vilken bra låt"-bra utan "shit jag vet inte var jag skall ta vägen och när jag måste gå utanför dörren i något ärende vill jag bara hem för att lyssna på den där låten igen"-bra. det finns ju inte skitmånga låtar det är så med och the killers har gjort hela 4 av dem. FANTASTISKT!
de bästa:
for reasons unknown
bones
mr. brightside
when you were young

2, vad märkligt det är att leva studentliv. man bor ju bara här på en kort bestämd tid och människor kommer och går under den tiden. lite läskigt när människor som har varit en (mer eller mindre stor) del av ens vardag flyttar och man vet att vi troligen aldrig kommer ses igen.

3, att devendra banhart troligen är en av de hetaste männen som finns/har funnits på denna planet.


Inga kommentarer: