fredag 18 maj 2007

skövde here i come

nu är det snart dags att åka. båten går kl 12.55 men det är lite saker som skall fixas innan. måste lämna in böcker på biblioteket, om inte christo är en pärla och kan göra det åt mig, och så skall jag diska, gå över med mat till pontan och kanske försöka göra mig tjusig.
är lite nervös inför att åka dock. det skall ju bli trevligt att komma hem. men om jag känner mig själv rätt så kommer jag tröttna på att vara i skövde med allt vad det innebär efter en timme eller två. jag är framför allt nervös för hur det skall gå med "sluta rökandet" nu när jag bara kommer hänga med folk som är rökare. men jag antar att det blir ett bra test på hur stark jag egentligen är..eller nått
det bra med att åka hem är att jag kanske blir klar med min uppsats, eller kanske börjar med den iaf..och så skall det ju bli FANTABULÖST att träffa sara och tova igen. har fortfarande inte sett hennes nya tuttar, det skall bli hejdlöst spännande!

1 kommentar:

sarathyra sa...

å kära väninna! lägg upp bilder för bövelen... love you!