måndag 21 maj 2007

är på biblioteket för att plugga men den bok som jag behöver fär att göra arkitekturuppgiften som skall vara inne idag har försvunnit. det var ju just TYPISKT! borde börja med uppsatsen nu när jag inte kan göra något annat. men det bär verkligen emot. jag kan inte koncentrera mig och sitter bara här vid min dator och slösar massa dyrbar tid...blår så jävla trött på mig själv ibland! men nu när jag har så ont om tid känner jag tydligen att det är en bra grej att lägga upp fler bilder från helgens tidaholmsvistelse. BRA TÄNKT!


zaz är snygg som vanligt


tova röker en sista cigg innan vi skall sova


fisen sover i soffan

jag gör korkad pose



trevliga violinister som spelade när vi skulle fika

sara, jag och tova



jag och tova kollar på när isak letar pinne i tidan

Inga kommentarer: