fredag 25 maj 2007



fan..idag har varit en riktigt bra dag! var på stadsmuseet och letade lite i deras arkiv på förmiddagen, hittade en hel del så jag lät kopieringsmaskinen gå varm tills det blev för pinsamt att ta fler kopior på skattebetalarnas bekostnad. hittade massa intressanta artiklar till uppsatsen och skall sätta mig och gå igenom allt lite noggrannare imorgon. skrev till och med några få rader så jag är ganska nöjd över mitt dagsverke.
på eftermiddagen träffade jag chirrie på stan och så gick vi och köpte en jacka till mig och sedan blev det fika på pimps.
när det stängde blev det inköp av diverse nödvändigheter som ostbågar mm, den läskiga lilla mannen i kassan sa till oss att "gå hem och njuta av livet" vilket vi beslutade oss för att göra.
det va så trevligt att hänga med bara chirrie för första gången på riktigt länge. är himla konstigt med vissa människor, även fast man inte hörs på flera månader är det ändå som att det var igår man träffades och allt är som vanligt medan man verkligen inte har något att säga andra som man bara varit ifrån ett par dagar.
hann med att prata lite med nicklas också och få några värdefulla tips om livet. är himla glad att jag träffat honom då han kan hjälpa till att reda ut mina tankar kring mitt liv och vad jag håller på med och på så sätt få mig bättre till mods.
slutsatts: chirrie och nicklas är fantastiska människor!

Inga kommentarer: