måndag 10 augusti 2009

med risk för upprepning så vill jag börja med att säga att jag har haft en fantastisk helg! när det började närma sig hemgång på jobbet i fredags beslutade jag och jessica oss för att dra med tony på en öl på strandbryggan. en kväll som slutade med absint i deras soffa och mig irrandes runt på en lamplös cykel på motorvägs påfarten vid centralbron. en bra kväll helt enkelt! memo to self: försök inte cykla hem full när du inte ens hittar hem i vanliga fall! i lördags satte jag mig på innergården och med hjälp av min fantastiska bok så glömde jag bort både tid och rum. när jag så småningom kom in och tittade mig i spegeln hade jag ett par vita shorts på låren och dubbelhaksmärken på halsen. inget annat att göra än att gå och visa upp sig från sin snyggaste sida på medis och dra en sväng om. igår bättrade jag på den fantastiska brännan vid sickla sjön och lurade jessica till hennes badpremiär. idag har jag dock fått betala mitt pris och varit helt slut på jobbet. blir en jävligt tidig kväll ikväll. det är ju en dag imorgon också!

dagens låt:
gotye - hearts a mess

är man på strandbryggan måste man dricka rosé. annars får man inte vara med!

mellan golvspringorna har det fina folket tappat sina juveler och dyrbara tillhörigheter

jessica the poser!

jag fann kärleken i jessica och tonys nyförvärvda golvfläkt. fångad av en stormvind har aldrig framförts så bra!

trots noggranna förberedelser för hemfärden gick det ändå sådär bra.

Inga kommentarer: