onsdag 5 augusti 2009

jag har haft den bästa dagen på länge. vaknade tidigt på grund av att jag somnade tidigt (trots manliga grannars alfahannevrål vid 4snåret i natt). var där av på jobbet tidigt och hade en mycket produktiv dag. när vi slutat gick jag, jessica, tony, anna och jens till liljevalchs och kollade på ikeautställningen som vi alla tänkt gå på under en längre tid utan att få tummen ur. den var bra men man kan ju tycka att det hade varit roligt med lite mer föremål. fick cykelsällskap av jens och han visade en ny väg jag kan ta när jag skall hem och så bjöd han in mig att titta på hans fina hem. efter en snabb matpaus hemma hos mig begav jag mig in till stan igen för att möta upp med sandra och ta en öl, något som slutade i spontan tecnodans på f12 tills svetten lackade och det va dags att cykla hem igen. nu sitter jag här och väntar på att matlådepotatisen skall bli färdigkokt så jag kan sova. tack för idag!

dagens låt: two door cinema club - something good can work

1 kommentar: