söndag 2 augusti 2009

helgen har varit fantabulös!
i fredags åkte jag till martin på grillfest. träffade massa fantastiska människor inklusive gamla bekanta från skövde. gick till paradise och dansade arslet av mig och hade det fab. i lördags orkade jag inte pallra mig ut genom dörren förrän på kvällen och då tog mig hem till ida och hennes martin och våldgästade dem ett tag. idag däremot har jag varit mer aktiv. skulle fika med emma och bestämde mig för att ta mig dit på CYKEL. aldrig cyklat inne i stan här förut men jag kom helskinnad hem och fort gick det. imorgon är det jag som cyklar till jobbet. här skall inte latas på någon jävla buss längre! när jag kom hem lagade jag mat som skulle räckt till ett helt kompani, städade, diskade och fejade och nu är jag trött i ögat och funderar på att sova. nattis!

Inga kommentarer: