fredag 26 juni 2009

jag har haft världens bästa dag! på jobbet var jag med ut till tyresö slott för att fixa lite grejer. jag hade aldrig varit där innan så det var fantastiskt spännande. skall se till att försöka åka ut igen snart och gå någon guidad visning och ta mig tid till att kolla på allt mer noggrant.
efter jobbet gick vi på avdelningen till gröna lund. ett till ställe som jag aldrig hade varit på förut. vi åkte flera roliga karuseller och körde femkamp. och vem vann? jo JAG! tror aldrig att jag vunnit något förut och framför allt inte något sådant här. brukar oftast vara sämst. men det var tydligen en bra dag idag.
när jag kom hem fixade jag en tårta som jag skall ha med till jobbet imorgon och så fick jag bakelser och blommor av den bästaste sambon. och tänk, imorgon kommer säkert bli, om möjligt, ännu bättre.

jag och finaste jessica på gröna lund.

Inga kommentarer: