torsdag 11 juni 2009

idag har jag sett mitt livs första hela fotbollsmatch. jag och jessica skulle bara ta en öl på vårt vanliga sunkhak och vi blev jävligt förvånade när vi såg att det va fullt. när folk började vända stolarna mot storbildsskärmarna anade vi att det var något stort på gång. tydligen spelade sverige mot malta i någon typ av kval för någon typ av tävling. vad tävlingen heter vet jag inte. men de (i svenska laget) vann iaf och det va ju roligt för dem. när fotbollen var slut, maten uppäten och ölen uppdrucken gick vi hem till jessica och tog en sängfösare och kollade på dokumentär om feta kvinnor som försörjer sig genom att sitta på män. ibland saknar jag kanaler som 3an och 5an. det går så himla många utvecklande program där titt som tätt. på tunnelbanan hem var jag en centimeter från att bli nerspydd av en karl som verkade må sådär. jag mådde också sådär efter den incidenten men hoppas han känner sig lite piggare, tur att jag hade gummistövlar!

Inga kommentarer: