söndag 28 juni 2009

i fredags fyllde jag år. solen lyste, det va varmt och jag var glad. kvällen började med grillning i parken tillsammans med jessica och tony. de är verkligen två av mina favvopersoner. det är så fantastiskt med folk som gör det där extra hela tiden. i like it! när vi ätit och gjort oss fina begavs det av till tiki room för drinkar med ida, denise och fredrik. klämde en vulkan och gick sedan vidare till k kareoke och träffade erik och per. kvällen bjöd på sjönsång utan dess like och det var så fantastiskt roligt. jag rekommenderar verkligen det stället! när vår tid var ute gick vi vidare till 1900 och drack en öl och sedan sömn. det var den bästa födelsedagen på hur länge som helst tack vare alla fina vänner! igår va jag inte riktigt lika aktiv. satt nere på bryggan och läste antiktidningar i solen tills jag höll på att dö av värmen, lämnade en stor blöt svettfläck på träet och gick hem. hyrde en ganska fin film som hetter "broken english" och somnade gott. nu skall jag upp och fixa för erik kommer snart hit på finfrukost. nice!
jag fick gå upp i tornet på jobbet i fredags, det var en fantastisk utsikt.

finaste jessica hade gjort hemmagjord sangria dagen till ära.
jag ser sjukt nöjd ut. bilden är fredriks men jag hade inga på mig själv så jag snodde den här. förlåt!
tony, denise och ida har roligt som få.
per och erik sjunger celine dion.

Inga kommentarer: