måndag 15 juni 2009

det har varit en fin helg fylld av några av mina favoritpersoner från förr och nu.
här kommer den korta sammanfattningen:

i fredags va jag och ida hemma hos fredrik. vi drack vin och whiskey, kollade på "snickeriet" och spelade spel.

när jag vaknade i lördags fick jag finbesök från göteborg.

karin....

..sandra...

..och jenny kom och hälsade på.

även erik och emma var i stan och kom förbi en sväng. kvällen bjöd på vin..

....många glada skratt och senare även en hel del dans

igår däremot låg vi i min säng och kollade på film mest hela tiden.

idag åkte alla hem och jag åkte till erik efter jobbet. vi provade hans nyinköpta peruk och medan jag bara såg ut som mig själv för några år sedan.....

.....så experimenterade erik mer med olika frisyrer.

Inga kommentarer: