söndag 31 maj 2009

jag har haft den mest underbara och fina helgen ever. i fredags blev jag hembjuden till jessica och tony på vin, räkor och lite renovering. det blev mer vin och mindre renovering än planerat. men två tapetvåder kom upp och det var verkligen inte min förtjänst vill jag lova. igår hängde jag med dem och alla andra stockholmare i rålambshovsparken. det blev picknick och öl i solen innan vi tog oss hem och gjorde oss fina. kvällen spenderades på här på villes balkong med finaste sällskapet och vin tills sena natten då det gamla singstaret kom fram och förgyllde. hur trevligt som helst! idag har jag, ida och denise med familj solat i boo. varmt så det förlog vilket resulterade i min officiella comeback som shortsbärare. det måsta vara minst 10 år sedan jag hade på mig något sådant senast. nu under kvällen har vi hängt på boule och berså och ätit fantastisk mat och gungat i hammocken. jag älskar att det är sommar igen!

dagens låt: boban markovic - disko dzumbus

jag och jessica i parken

tanterna körde linedance i boo

utsikten från vår hammock