söndag 24 maj 2009

är helt jävla slut efter helgen. att hänga med mams och paps så läge tar verkligen kål på en. igår åkte vi ut till skogskyrkogården och gick där i flera timmar innan vi åkte hit och gick och tittade i mina hoods. sedan bjöd de på mat och vi hade det hur fint som helst! idag var jag och jessica på waldemarsudde och kollade in carl larsson utställningen och det fantastiska huset. jag skulle fan inte säga nej till att bo där! vi båda blev sjukt sugna på en stuga i någon småstad när vi såg alla akvareller av lantliv. om 15 år skall jag fan överge storstaden för ett eget sunborn. annars har jag lite svårt för carl larsson. han känns lite trist, men det är ju precis som med alla andra konstnärer som är upptryckta i miljonupplagor. man har sett dem så pass mycket att man är på väg att kräkas. trots det så tycker jag att det va en bra utställning och han har ju gjort så mycket mer än den bråkdel man känner till. som sagt var det även mycket inspirerade, kanske får kolla upp hans böcker och börja planera för kommande lantis liv.

här skulle jag vilja ligga om jag någon gång dör. hemska tanke!

Inga kommentarer: