torsdag 5 februari 2009

nu har jag fått min parfym och min kamera. saker gör mig så himla glad. det äcklar mig ibland!
igår försökte jag gå på en kvällskurs om antikviteter som jag anmält mig till. när jag tagit mig ner till stan i den bittra kylan va dörren låst och ingen där. fick ett mejl idag om att kursstarten var framflyttad. så dags att meddela det nu!
imorgon bär det av till stockholm och det skall bli finfint! tanken är att jag skall plugga lite. idag har jag därför varit tvungen att ägna mig åt att läsa igenom uppsatsen för att friska upp minnet kring vad den handlar om. det va inte så knäckande som jag trodde att det skulle vara så nu är jag lite pepp på att få den klar. men än vågar jag inte lita på att min motivation håller i sig någon längre tid. den har en tendens att falna ganska snabbt.

Inga kommentarer: