tisdag 24 februari 2009

jag har varit i källaren i stort sett hela dagen och plockat bland mina grejer. jag fattar inte riktigt hur jag tänkte när jag packade ner mormors gamla diamantring, några trasiga pennor, ett batteri och ett antal papiljotter i en gammal bolagskasse. hur kan det någonsin känts som en bra idé? när jag mejlade med ville fick jag reda på att vi inte alls skall bo i en sådan lägenhet som jag trodde. det kommer bli ännu bättre för nu är köket ett eget rum och dessutom kommer vi ha varsin egen balkong. hur lyxigt är inte det? tror även att jag kan börja bli säker på att ville är en bra person också. inte nog med att vi har liknande intressen, han tyckte att mina gula vinylköksstolar lät fantastiska och ville gärna att jag skulle ta med dem upp. kan inte vara dåligt!

ingen superkvalitet, men såhär ser iaf mitt nya hem ut:

1 kommentar:

Anonym sa...

jättebra ju! när kommer du upp? (hoppas hoppas på lördag!)