måndag 9 februari 2009

inte nog med att jag har haft en fantastiskt fin helg här i stockholm och träffat alla fina, jag har fått tillbaks mitt gamla jobb också. det här är fan galet! ibland har jag sådan tur att jag nästan skäms. men något bra måste jag ju gjort för att de skall vilja ha mig tillbaka. nu är det bara boendesituationen som behöver lösas. har bara 19 dagar på mig tills jag skall vara inflyttad och klar att börja jobba. det börjar iofs bra, skall iväg redan nu och kolla på en etta vid rådmansgatan. hoppas den är fin så jag kan ta den direkt! hej då arbetslöshet hallå stockholm! den här gången stannar jag iaf året ut. äntligen får jag min fasta punkt som jag så länge letat efter. underbara liv!

2 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!! Åh vad kul. kram

Anonym sa...

Grattis!! Va roligt! Hoppas vi hinner ses innan du flyttar upp. Puss! /Karin