söndag 1 februari 2009

idag har jag försökt rensa lite bland all min skit. jag har ingen ordning på något och vet inte ens vad jag äger och har. hittar alltid något nytt när jag kollar igenom mina grejer. det är så klart fantastiskt roligt, men samtidigt känns det inte som någon hållbar utveckling. om jag redan har så mycket saker kan man ju tänka sig hur det kommer se ut om 10, 20 eller 30 år. hittade iaf lite gamla mobiler som jag lyckades få igång. det är verkligen det roligaste av allt att hitta eftersom de fungerar lite som dagböcker. jag är nämligen lika dålig på att slänga sms som övriga grejer så man kan sitta i timtal och läsa och minnas allt roligt och tråkigt som hänt. när jag läste igenom en av de mobiler jag hade på gotland insåg jag hur jävla roligt vi hade där egentligen. vilken fantastisk liten familj vi var! undra om man kommer ha det så igen någon gång? jag hoppas!

förutom sms så kan man ju även hitta gamla bilder på sin kameramobil. här är några av de från ön:












1 kommentar:

Anonym sa...

AAAAW! så himla fint, saknar det!