lördag 10 januari 2009

som jag befarade blev det inte mycket sömn i natt. närmare bestämt 1,5timmar. inte helt okej. men det kanske är ett bra botemedel på mitt omvända dygn, för nu håller jag redan på att somna. det va sjukt fint att jobba idag iaf. det finns så många underbara gamla med helt fantastiska hem! var hemma hos en tant idag som jag lätt skulle vilja hänga mer med. men hur frågar man en kvinna på 80+ om man skall hitta på något någon dag? efter jobbet åt jag, johan och christine god middag på stan och sedan tog vi en fika. när jag tyckte att jag förstört deras dejtkväll tillräckligt lät jag dem gå på bio själva och gick hem istället. nu är jag som sagt trött och funderar ärligt på att sova. undra hur många år sedan det va jag gick och la mig vid 21 en lördagkväll senast?

Inga kommentarer: