söndag 7 december 2008

tova har varit här i helgen. som vanligt är vi två tillsammans ett säkert recept för en helt fantastisk helg. i fredags mötte hon och helena mig när jag slutade jobbet och så gick vi runt på museet ett tag. det är pinsamt vad dålig koll jag har på vad de visar där, men man hinner liksom inte kolla runt när man jobbar. kvällen bestod av dans på medis, livräddning och världens konstigaste efterfest med jonas på karlbergs slott. igår letade vi efter outfits större delen av dagen och på kvällen gick vi till tiki room och drack gigantiska drinkar med ida och sedan blev det underbar dans på fashing. hur fint som helst!

helgen i bilder:








1 kommentar:

littleprettydysfunctional sa...

jag vill bara säga attt jag borde jobba som fotograf för fy farao vad jag kan ta fina bilder på dig!
inte med tanke på något specielt just nu, mer allmänt!