torsdag 25 december 2008

nu äre jul igen!
i år såg inte riktigt julen riktigt ut som den brukar. vi firade med familjen och hade klapputdelning igår precis som alltid. jag fick världens finaste bok, "svenska möbler under 500år", en straight & curl-tång från björn axén och pengar. hur nöjd som helst! idag åkte jag och erik med mormor och morfar till moster marie och elisabeth och firade där på dagen, något som var helt nytt för i år. det va fint att träffa dem! tror inte jag varit där sedan någongång på 90-talet. sedan åkte vi upp till mormor och morfar och kollade på mamma mia och jag blev rätt besviken. hur kan en så stor grupp människor vara så sjukt besatta av en sådan film? alltså den va ju inte kass, men det va ju inte bättre än någon annan film. jag hatar när jag inte fattar grejen!
mamma och pappa kom upp när de firat klart i hjo och då blev det julmat och julprat. nu är jag hemma igen och det känns skönt som fan!

jag och mormor provade hennes gamla glajor. dessa va mina favoriter. men efter 5min kände jag mig full som ett ägg!

Inga kommentarer: