måndag 1 december 2008

helgen var verkligen till belåtenhet må jag säga. i fredags var jag på inflyttningskalas hos rebecka, i lördags åt jag middag med maria och gårdagen bestod av julmarknad, filmer, glögg och en jävla massa revben med ida. däremellan har jag hunnit städa och tvätta hela min garderob också. så nu behöver jag inte köpa nya kläder på ett tag! det är konstigt att det inte infinner sig någon julkänsla alls. så är det iofs varje år. men i år har det snöat, jag bor i en stad med julbelysning fucking överallt, jag har ätit minst tusen lussekatter och köpt första julklappen. men ack nej. ingen känsla. det kanske behövs lite anders och måns-kalender för att råda bot på det här. dags att kolla!
har insett att jag aldrig tar några bilder längre så därför släpade jag runt på kameran hela helgen. glömde bort den så det blev inte så mycket foton trots allt...

förutom ett kort på gulliga och kära blev det....

...en klychig julmarknadsbild....

....och ett skitnödigt "ta kort på sig själv i spegeln"-foto. det här blir det ingen fotokarriär på!

Inga kommentarer: