lördag 20 december 2008

de senaste dagarna har jag varit tjejen med guldbyxorna (läs guldkortet). i förrgår hade jag 4kr kvar på mitt kort, men så igår fanns det helt plötsligt 70kr. jag beslutade mig för att gå och köpa ingredienser till de kakor jag lovat att baka till jobbet. när kassörskan sa att det blev 74kr blev jag nervös men köpet gick ändå igenom. ikväll hade jag fortfarande 70kr kvar och beslutade mig för att lägga dem på en öl. när jag gick från stället hade jag fortfarande 70kr kvar och jag beslutade mig för att lägga dem på cigg. när jag gick därifrån hade jag fortfarande pengar kvar och beslutade mig för att lägga dem på mat. när jag nu kollade mitt konto utdrag såg jag att jag fortfarande har pengar kvar. billigt....BRAAAAA! förutom att jag haft en billigt kväll så har jag även haft en rolig kväll med idaho, denise och klara. kunde inte önskat mig ett bättre avslut!

Inga kommentarer: