fredag 14 november 2008

tanken va egentligen att jag skulle hänga med petter idag efter jobbet. men det är tydligen inte bara jag som blir trött och somnar när jag kommer hem så istället har jag suttit här vid min kära dator. vad skulle jag göra utan den? jag skulle inte ha lika bra kontakt med mina vänner, jag skulle inte ha någon musik att lyssna på (iaf inte hitta någon ny), jag skulle inte kunna kolla på mina serier, inte kunna hålla mig uppdaterad om världen och blablabla. med andra ord skulle jag inte kunna fördriva min tid. den här kvällen har fördrivits med sofi fahrmans blogg, fråga mig inte varför för jag har verkligen ingen jävla aning!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, datorn är ens bästa vän. Karin och jag satt och pratade om julen nu i kväll, det ska bli så roligt att träffa dig då! För man har väl lite jullov på museum va? Låter som att ditt sthlmsliv är grymt! kramar