onsdag 12 november 2008

idag har jag inte haft tid att leka med de andra i magasinet eftersom jag var tvungen att få undan lite bildredigering. sjukt att man kan få så jävla ont i kroppen och bli så jävla trött av att sitta vid en dator en hel dag. kunde ju annars tro att jag kunde må värre av att lyfta tunga fåtöljer och soffor och springa fram och tillbaka med dem...men nähä! efter jobbet träffade jag ida och vi gick på förhandsvisningen av kaplans urauktion. där dracks det massa vin och åts gratis mat, vi kollade på en och annan klocka också...men vem bryr sig egentligen? när vinet var slut åkte vi till ett tjeckiskt ölhak på östgötagatan så nu är jag full, äter godis och borde sova.


finaste klockan på visningen...GE MIG!

1 kommentar:

sarathyra sa...

men neje... ingen man har jag.
eller. ja vet inte.
är rädd.

kanske blir det något fint av det.
just nu vågar jag dock inte hoppas.

(saknar dig)