måndag 10 november 2008

det har inte hänt något speciellt idag så jag tänkte ägna det här inlägget åt att verkligen pusha för mina tre favvolåtar just nu. det är helgens låtar och jag har redan sagt att de är bra. men jag är rädd för att det inte framgått exakt HUR bra de faktiskt är. jag får världens finaste höstkänsla med en blandning av ångest, lycka, kärlek och en jättefin klump i magen när jag hör dem och vill ut och gå hundra mil bara för att få lyssna ostört. dessutom är alla tre plattorna helt fantastiska!
första låten är bon ivers "skinny love" från skivan "for emma, forever ago", andra låten är the rosebuds "nice fox" från "life like" och den sista är bowerbirds "in our talons" från "hymns for a dark horse". LYSSNA ANNARS FÅR DU STRYK!

1 kommentar:

Anonym sa...

ja det är mycket fina låtar. tack för tipsen jag lyssnar på dem var dag nu :) kyss