onsdag 1 oktober 2008

nu skall jag äntligen skriva om min fantastiska helg. bättre sent än aldrig! kom till göteborg i fredags och träffade pontus direkt. hade inte sett honom på närmare 7 månader så det va ju fint förstås! efter det åkte jag hem till karin och erik och hängde med dem. i fredags va vi och kollade på håkan som spelade på liseberg. det va sjukt mycket folk och även om han inte är någon idol direkt så går det ju inte säga annat än att han är grym live! fick lite ont i magen när jag såg de fjortonåriga poptjejerna som dansade omkring och var överlyckliga och förmodligen kände det som att varenda låt var skrivna just till dem och beskrev deras känslor mitt i prick. det känns som att det va igår jag var en av dem och jag längtar tillbaka dit sjukt mycket ibland. tänk vad fint och enkelt livet va då! i lördags var det panikshopping efter outfit till kvällen, snabbt hem för att byta om och sedan iväg till erik och emma för förpärla och sedan utgång till populär. pontus och karin va med också och när vi väl kom in träffade vi fler nära och kära. under hela helgen lyckades jag klämma in mer eller mindre alla de finaste, både de jag hade planerat men också folk som lyckades vara på rätt ställe vid rätt tidpunkt. hur fint som helst! nu är jag hemma i stockholm igen och har jobbat min första dag på nordiska. dock har det inte blivit allt för mycket hårt jobb idag. fick lite introduktion och sedan åkte jag, jessika, anna och eva runt och spenderade åtskilliga tusenlappar på arbetskläder och annat viktigt som behövdes inför projektet. nu är jag trött och tror att det är dags för slapp i tv-soffan, för första gången på sjukt länge kan jag dessutom ha gott samvete!

bilder från helgen:

sandra på världens trevligaste brunch

erik på håkan

pontus på bk

Inga kommentarer: