torsdag 23 oktober 2008

mår inte tipptopp. är sjukt trött och lite febrig. stackars mig!
borde städa men jag vet inte om jag orkar, hoppas inger inte blir arg på mig om jag skjuter upp det ytterligare en dag. tror inte att jag är världens bästa roomie...men vad skall man göra?
vi blev klara med veckans beting idag på jobbet så imorgon kan jag börja sent och sluta tidigt vilket jag tycker att jag gjort mig väldigt välförtjänt av. dessutom är det personalvisning av nya utställningen ICON-dressed och så fyller museet år och det bjuds på tårta. precis en sådan dag vi behöver efter allt slit.
va på stan en sväng förut för att kolla efter lite nya kläder och skor. men det finns inte speciellt mycket fint måste jag säga. det är samma gamla tråkiga mönster och silhuetter på allt och det enda jag vill är att hitta något fräscht. tydligen omöjligt, man kan bli trött för mindre!

Inga kommentarer: