söndag 12 oktober 2008

chirrie har kört slut på mig den här helgen och det har varit hur kul som helst att ha henne här! igår va vi ute hela dagen och gick på klädjakt (utan någon nämnvärd lycka), kollade på fin och ful konst på nationalmuseum och så visade jag stan. på kvällen va vi ute och åt och så kom maria förbi och tog en öl med oss. sedan blev det tecnodans hela natten, nya bekantskaper från våra hemtrakter, raggare och promenad halvvägs till uppsala. jag hade grymt kul och chirrie är lätt den bästa danspartnern man kan ha! idag gick vi på promenad i höstsolen och så visade jag djurgården och mitt jobb. nu har hon åkt hem och jag är sjukt trött. funderar på att kompensera nattens allt för få timmars sömn genom att gå och lägga mig redan nu. tror det är en bra idé!

jag och världens finaste chipsie:

Inga kommentarer: