torsdag 11 september 2008

tror inte direkt att mina nyinköpta boots är made for walking för jag är helt gaaaalet trött i mina ben! va på nordiska med skolan idag för att kolla på två utställningar som vi skall analysera. den ena handlade om samer (vilket jag tycker är sjukt tråkigt) och den andra om folkkonst. jag skrev så att pennan glödde men jag tror att jag får åka dit i nästa vecka igen för att skriva ännu mer om jag skall klara den här uppgiften. när skolan va slut gick jag på stan medan jag väntade på att ida skulle sluta jobbet. jag tror inte att det är en bra kombination att gå på stan och vänta och precis ha fått csn-pengar. för att underhålla mig blev det massa shopping och nu är jag en väska, ett par byxor, två tröjor och fyra böcker rikare men ca 1000kr fattigare. BRA DÄR! ida slutatde som tur va jobbet när mitt kort började bli lite för utslitet och då åkte vi på VIP-visning av antikmässan som är i frihamnen i helgen. det fanns sjukt mycket fint men när man inte ens har en egen bostad så känns det inte värt att köpa möbler så vi drack mest gratis vin och umgicks. nu skall jag nog läsa en av mina nya böcker och vila min arma kropp. over and out!

mina nya böcker:




1 kommentar:

Anonym sa...

Åh följ med! Jag vet inte vem jag ska gå med.

Vad kul att du kommer v39! Det är lite sundsvallsfolk här då men the moore the merrier eller hur det nu heter! kramar jenny