söndag 21 september 2008

igår va jag och rebecka ute och drack vin. hon skulle visa lite schyssta ställen i området där vi bor och det verkar finnas en hel del trevligt. efter vår barrunda beslutade vi oss för att gå till berns där rebecka jobbar. det va ju fint att gå med henne eftersom vi både kom in gratis och fick gå in på vip-klubben som annars bara är till för snygga innemänniskor tydligen. kände mig lite malplacerad i min hm-kofta men efter några fler glas vin trivdes jag som fisken i vattnet. på vägen hem träffade jag några vakter som satt vid plattan och höll koll på läget och så blev jag sittandes där och pratade tills de slutade jobbet och skjutsade hem mig kl 8 imorse. jag funderar starkt på om det inte är jävligt brådis med att skaffa vänner, jag verkar ju vara socialt utsvulten och hänger med första bästa person som pratar med mig. LÄSKIGT!

jag och rebecka på berns

Inga kommentarer: