onsdag 24 september 2008

idag har jag haft klädvård hela dagen lång. det tar så jävla lång tid det där med att tvätta. man blir liksom upplåst hela dagen. värdelöst! för att komma ut en sväng åkte jag till universitetet för att lämna in en bok och sedan gick jag och satte mig och läste i solen vid vattnet. när jag satt där på bänken, läste i godan ro och tog en cigg så sprang hela jävla stockholm förbi och jag kände mig sjukt ohälsosam och skämdes för att jag försämrade min kondition istället för att förbättra den genom att hoppa upp och springa efter. dessutom skämdes jag över att jag gjorde så att de fick rök i sina friska lungor. det är fan inte lätt att vara rökare nowadays, man vågar knappt röka någonstans eftersom folk kollar på en som om man vore döden själv om man tänder en cigg på gatan. det kan inte finnas många som har det svårare än oss rökare alltså...

1 kommentar:

sarathyra sa...

i morgon ska vi röka tillsammans!