tisdag 2 september 2008

första skoldagen var inte så läskig trots allt. människorna i klassen verkar väl okej. men det är svårt att få ett intryck när det enda man vet om dem är att alla är konstnördar med undantag för mig och några arkeologer. jag tror dock att det kommer blir bra, och om det inte blir det så är det ju bara tills jag börjar jobba om en månad. jag börjar dock bli lite nervös för det där med jobbet. igår fick jag ett mejl från min nya chef som ville att jag skulle skicka in studieintyg från gotland och i ärlighetens namn så ser de där betygen inte så jävla bra ut. jag har både c-uppsatsen och en till restuppgift kvar och de två uppgifter jag skickade in i söndags är ju inte rättade än så de har jag inte heller fått betyg för. gött att visa upp det liksom?! hej får jag jobba hos er? jag har 21 poäng kvar att ta på min utbildning...men jag looooovar att jag är jävligt kompetent!
efter skolan träffade jag iaf karin som hade varit på kurs i stan. vi han ses några minuter innan hon skulle med tåget hem till göteborg och det var såklart hur fint som helst att få se henne!
tog en promenad på söder med erik efter det medan jag väntade på att ida skulle sluta jobbet så att vi kunde gå och dricka öl. jag hade inte sett henne sedan jag åkte hem för sommaren så det var fantastiskt att hänga med henne och hon var fin som vanligt. nu: sova!

1 kommentar:

Anonym sa...

DU var fin:)Snart dags igen?