lördag 9 augusti 2008

igår va det utflyttningsfest hos emil och sofia på östermalm. det va riktigt trevligt faktiskt! jag provade guitar hero för första (och förmodligen sista) gången i mitt liv och sög fetballe. idag mår jag som jag förtjänar men snart är det dags för nytt kalas och nya äventyr, chipsi blir stora tjejen på måndag så vi skall dit och fira ikväll.

som sagt så har jag köpt en ny dator också. anledningen till det var att ljudkortet på min gamla brakade ihop och för att den startade ungefär var tionde gång man tryckte på on-knappen. men nu när jag satte på den för att lägga över alla grejer till den nya så funkar både startknappen och ljudkortet totalt jävla felfritt. jag blir så jäääävla trött! alltså, det är jättefint att ha en ny dator och jag gillar den som fan. men hade jag inte verkligen behövt så hade jag inte lagt ut så många tusen på en ny...tusenlappar som jag dessutom egentligen inte har.

Inga kommentarer: