lördag 19 juli 2008

idag gick jag upp vid 05.45 för att gå till jobbet. när jag väl va där hade en tjej tagit fel på när hon skulle jobba och kom på morgonen trots att hon skulle jobba kväll. eftersom hon bor i tidan och jag är en sådan hyvens tjej så bytte vi pass så hon kunde stanna kvar och slapp åka hem och vända. gött för mig för nu tjänar jag några slantar extra och dessutom har jag hela dagen på mig att sitta på min feta röv.
väl hemma fixade jag mamma och pappas internet så nu har vi trådlöst igen och man slipper sitta på en hård pall i hallen så fort man vill data. riktigt skönt!
igår jobbade jag på dagen och sedan åkte jag till stan för att fika med jenny och sandra. det var trevligt men på vägen hem ramlade jag med min cykel för styret var helt löst och envis som jag är tyckte jag att det va en bra idé att cykla ändå... igår löste det sig med bostad i stockholm också. iaf för ett tag framöver. jag och någon 18årig tjej från halland skall flytta in i fluffe och fluffsans lägenhet medan de är i wien. när de kommer tillbaka kan jag bo kvar i ena rummet och allt kommer bli som vi våras igen. me like!

snart blir allt som vanligt igen och jag kommer ha äta tre rätters vid det här bordet med erik och anders. det är ett fint liv!

Inga kommentarer: