fredag 4 juli 2008

har precis kommit hem från jobbet. någon blev sjuk så jag blev inringd trots att det va min lediga dag idag. jaja. man får tänka på den grymma lönen som är hela 96kr/timmen.... va hos tova i går förmiddags och fixade med lägenheten. vi fck upp första våderna av easy cover-tapeten som vi va tvungna att köpa för att täcka de tapetrester vi inte fick bort från murbruket. hon fortsatte att jobba in på sena kvällen och det verkar som att det strax är dags för tapetsering. själv åkte jag hem för att träffa min bror som är här över helgen och hälsar på. vi hade lite födelsedagskalas för mormor och jag fick en limpa cigg av erik i födelsedagspresent. jag har totalt fått två limpor den här födelsedagen och jag börjar fundera på vad det är för bild min omgivning har av mig egentligen...."du vet frida, hon som röker så förbannat mycket". nu skall jag laga mat och sedan blir det renovering för hela slanten.

vardagsrummet

lite bekymrade och sammanbitna miner blir det allt

tova spacklar väggarna

knäcke fick finfina paket med kamera i

Inga kommentarer: