måndag 21 juli 2008

det kan inte finnas någon stad som det regnar så mycket i som i skövde. men idag var första soliga och varma dagen på veckor....det firades med att jobba, kolla på twin peaks med johan och chirrie och städning av mitt rum. det är fint att bo hemma hos föräldrarna för man sjunker tillbaka i tonårsvanorna otroligt snabbt. innan städningen såg mitt rum ut att tillhöra vilken tonåring som helst som trotsat mammas tjat om att plocka iordning. nu kom tova för att hämta mig, hoppas det blir soligt imorgon med för jag är ledig och då kan vi åka till stugan och bada, sola och åka båten till roliga öar.

jag har sagt det förr men jag säger det igen: det är alltså tio år sedan jag valde de där tapeterna...så retas inte!

1 kommentar:

Bakin Rapscallion sa...

Where can I get that wallpaper?