torsdag 26 juni 2008

idag fyller jag år. det är grymt för jag har massa fina vänner att fira med och massa fina vänner som ringt och sjungit. annars har jag fått jobb inom hemtjänsten ända fram till början av augusti och så kommer min bror hit nästa vecka. idag hörde jag mig säga till en vän att jag var riktigt lycklig med allt och när jag tänkte på det blev jag alldeles varm inombords för att jag insåg att det var sant. hej jag heter frida och jag är jävligt lycklig! HEJ FRIDA!

nu spelar vi wii hos j&c och så ha jag fått första säsongen av twin peaks och en limpa cigg av dem och tovadet är grymt med vänner som vet vilka två saker man behöver här i livet. vad mer kan man önska sig? jag skall försöka skaffa något slags internet i veckan. det är inte ens roligt att inte kunna skriva här så ofta. puss och hej!

Inga kommentarer: