tisdag 1 april 2008

nu har jag haft mina två första praktikdagar. det har varit riktigt riktigt trevligt och det känns så skönt att få vara ute riktiga världen för en stund. jag har fått en pärm med ca 250 föremål som jag skall mäta, fota, märka och skriva av stämplar från. och det på bara två veckor, så det blir ju inte långtråkigt iaf. lillie sa som tur va att det va okej om jag inte hann alla, men man vill ju visa sig från sin bästa sida så det är bara att ligga . efter jag slutade igår så va jag och drack vin med ida och denise och sedan lagade jag världens största paj så att jag har något att ha med mig i min matlåda. dag har det varit tvättdag. jag känner mig som en sådandär vuxen, en sådandär som har ett jobb och som har vänner och en lägenhet som skall tas om hand och grejer. det är en fint liv! håller på att somna, bäst att krypa till kojs!

1 kommentar:

sarathyra sa...

ja, det är läskigt det där med att bli vuxen. är det verkligen redan dags för det?