måndag 17 mars 2008

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa. jag kommer kanske hinna klart med den här förbannade uppsatsen. har finjusteringar kvar och en del jobb med min diskussion. men det är ju över 24 timmar kvar tills den skall in så det borde jag fan hinna! mamma sa till och med förut att hon tyckte att den var intressant. ja, jag vet att mammor måste säga sådant till sina barn för att göra dem glada. men det lät faktiskt som att hon menade det och jag fylldes med en liten gnutta hopp om att kanske till och med få godkänt fast just nu känns det faktiskt inte så viktigt. om jag får in den tid är jag ändå jävligt stolt över att jag fixat att skriva något som liknar en uppsats iaf. lite kompletteringar kan inte ta ifrån mig att jag har gjort ett jävla hestjobb!
det tråkigaste idag var att säga hejdå till tova. det va förstås fantastiskt att leka med henne men tråkigt att säga hejdå för ett tag. det känns som att den här tiden i skövde har gjort att vi kommit varandra ännu närmare, tänk vad fint det är att man kan göra ett 13 årigt fantastiskt förhållande ännu bättre!

dagens låt: the concretes - souvenirs


vi lekte bland annat handla på willys...


...fika på pimps...


...och ta tjusiga bilder på skövde town.


1 kommentar:

Anonym sa...

kommentar nr ett, din mamma måste inte säga så, det vet jag. och nr 2... fan jag har glömt vad jag tänkte skriva.... jo!
dagens låt måste väl vara you can´t go rollerskating in a buffaloo herd!!??